Jak dowożone są produkty


Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Przesyłki dostarczane są w sposób wybrany przez Klienta – może wybrać jedną z następujących form dostawy zamówienia:

  1. Za pośrednictwem Kurierem InPost (za pobraniem i za przedpłatą);
  2. Odbiór osobisty pod adresem: ul. 12 Marca 250, Wejherowo.

Po dokonaniu wyboru formy dostawy przez Klienta, koszty wybranej formy dostawy doliczane są do kwoty Zamówienia w podsumowaniu.

Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.

Czas dostarczenia Zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polski trwa do 5 (pięciu) Dni Roboczych, liczonych od momentu skompletowania i nadania Zamówienia przez Sprzedawcę (zakończenia Czasu Realizacji Zamówienia).

Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klientowi z chwilą jej mu wydania.